Saturday, June 14, 2008

ကိုကို ႏွင္႔ ကၽြန္မ , ကၽြန္မ ႏွင္႔ ကိုကို

ကိုက ို

စာဖတ္ျခင္းကိုအလြန္ကိုအလြန္ႏွစ္သက္ဧ။္

သို႔ေသာ္ ကၽြန္မလို စာမေရးပါ။

အေတြးအေခၚအလြန္ရင့္ႀကတ္၏္

သို႔ေသာ္ တခါတရံ ကိုကို ကၽြန္မကို နားလည္မေပးတတ္။

စာနာေထာက္ထားတတ္၏

သို႔ေသာ္ ကိုကို ကၽြန္မအေပၚ အမ်က္ၾကီး၏

လူတိုင္းကို ခ်စ္ခင္ေလးစား၏

သို႔ေသာ္ ကိုက႔ိုေလးစားမႈ ကၽြန္မရပါ။

ဤသို႔ၿဖင္႔

ကိုကို ႏွင္႔ ကၽြန္မ

ကၽြန္မ ႏွင္႔ ကိုကို

ဆက္ရန္……….။

3 Comments:

Blogger စိုးထက္ - Soe Htet ! said...

က်န္တာေလးပါ ဆက္ေရး ... စံုမွ မွတ္ခ်က္ ထပ္ေပးမယ္ အဟဲ ... ေလာေလာ ဆယ္ ေတာ့ ဆုေတာင္းေပးသြားပါတယ္ ...
အဆင္ေျပပါေစ ဗ်ိဳ႕ ...

10:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

ငါလည္း `ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ သူမ´ ဆိုၿပီး ေရးထားတာေတြ ရွိတယ္။ ေနာက္က်ရင္ တင္မယ္...။ နင့္ကို အားက်လို႔...

:)

3:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

I also ko ko of other girl, like that your ko ko,this is complax problem of mem,dont worry about that.
H,

9:43 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home