Monday, June 16, 2008

ကၽြန္မရဲ့ရင္ထဲမွာ -


ကၽြန္မရဲ့ရင္ထဲမွာ
ေျပာျပခ်င္ေပမဲ႔
ၾကားရင္ကိုကို စိတ္ဆိုးမွာဆိုးလို႔
သိမ္းထားတဲ႔စကားေတြရွိတယ္။

ကၽြန္မရဲ့ ဦးေႏွာက္မွာ
ကိုကို႔ကိုေတြ႔ရင္
ေျပာျပစ္လိုက္ဆိုျပီး
ရင္နာစရာစကားလံုးေတြရွိခဲ့ဖူးတယ္။

ကၽြန္မရဲ့စိတ္ကူးမွာ
ကိုကို႔ နဲ႔အေ၀းဆံုးကို
ထြက္ေျပးမယ္ဆိုတဲ႔
စိတ္ကူးေတြ ရွိခဲ့ဖူးတယ္။

ကၽြန္မရဲ့ အေတြးမွာ
ကိုကို ကၽြန္မကို
နားမလည္ႏူိင္ဘူး ဆိုတဲ႔
သံသရေတြရွိခဲ႔ဖူးတယ္။

ကၽြန္မရဲ့ ႏွလံုသားမွာ
ဆာေလာင္မြတ္သိပ္ေနတဲ႔
ကိုကို႔ ရဲ့အၾကင္နာအယုအယေတြ
ေတာင္းခံခ်င္ခဲဖူးတယ္။

ကၽြန္မရဲ့ ရင္ထဲသိမ္းရင္း သိမ္းရင္း
ကၽြန္မရဲ့ အေတြးကေတြးရင္း ေတြးရင္း
ကၽြန္မရဲ့ဦးေႏွာက္ ကို ႏွလံုးသားကအႏိူ္င္ယူျပီရင္းယူရင္း
ကိုကို႔ ဥေပကၡာေတြၾကား
အရည္ေပ်ာ္က်ရွုံးခဲ့ရျပီရွင္။

ကိုကိုႏွင္႔ကၽြန္မ ဆက္ရန္......။

1 Comments:

Blogger စိုးထက္ - Soe Htet ! said...

စီေဘာက္ ေလး ျဖဳတ္လိုက္တယ္ ေပါ့ ... ေပ်ာ္ရႊင္ အဆင္ေျပပါေစ ဗ်ိဳ႕ :D

6:04 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home